
Hedonizm Çağında Sürdürülebilir Marka Yaratmak
Hedonizm ve Sürdürülebilirlik birbirine zıt iki kavram gibi gözükseler de bazen yolları bir şekilde kesişebilir. Markalar ürün veya hizmet satmak ve hedef kitlesinin en derin arzularını harekete geçirmek için sürekli yeni stratejiler geliştiriyorlar. Bu stratejileri körükleyen en büyük tutum olan Hedonizm, günümüz insanının hızlı tüketime ve ben merkezli bir yapıyla kendi hazlarının peşinden koşması olarak tanımlanabilir. Peki hem gezegenimiz hem de içinde yaşadığımız toplumlar için olumlu bir etki sağlayan sürdürülebilir bir markayı içinde bulunduğumuz hedonizm çağında nasıl yaratabiliriz?
Özgür Ahmet Köse
Özgür Ahmet KÖSE, İstanbul Üniversitesi’nden mezun olmuş ve 2000’lerin başından itibaren çeşitli reklam ajanslarında tasarımcı olarak profesyonel kariyerine başlamıştır. 2008 ve 2018 yılları arasında kurucu ortağı ve Kreatif Direktörü olduğu reklam ajansında ulusal ve uluslararası birçok ödül kazanmış, sayısız KOBİ ve girişimcinin markasının büyümesinde aktif rol oynamıştır. Facebook mentorü olarak TOBB ile beraber Türkiye genelinde 15 ilde 15.000 girişimciye dijital pazarlama eğitimleri vermiştir. Hackquarters ile yaptığı iş birliğiyle global markaların girişim programlarında jüri ve mentor olarak yer alarak, girişimcilere eğitim ve ilham vermeye devam etmektedir. Hikâye anlatımının dünyadaki en prestijli sahnesi olan TED markasının etkinliklerini 2010 yılından beri Türkiye’de gerçekleştiren TEDxReset’in 2022 yılı Danışma Kurulu’nda yer almıştır. Kurucusu olduğu Türkiye'nin ilk marka ve hikâye tasarım ajansı olan Brand Story Agency ile markalara tasarım ve danışmanlık yapmaya devam etmektedir.