Watsons Sürdürülebilirlik ve İnovasyon Seminer&Workshop Programı

PANEL - Sürdürülebilir İletişim ve Satış Stratejileri

PANEL - Sürdürülebilir İletişim ve Satış Stratejileri

PANEL - Sürdürülebilir İletişim ve Satış Stratejileri

Ebru Şenel Erim profil fotoğrafı

Ebru Şenel Erim

Unilever

Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü mezunu olan Ebru Şenel Erim, Unilever’deki görevine 1995 yılında Beslenme Uzmanı olarak başladı. 1999 yılında Beslenme Müdürlüğü görevine atanan Erim, 2004 yılı itibarıyla Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevini üstlendi.  Unilever Türkiye’nin iletişim çalışmalarını başarıyla sürdüren Ebru Şenel Erim, 2011 Aralık ayı itibarıyla Unilever’in global organizasyonundaki yeni yapılanmasına paralel olarak Unilever NAMETRUB (North Africa, Middle East, Turkey, Russia, Ukraine, Belarus – Kuzey Afrika, Orta Doğu, Türkiye, Rusya, Ukrayna, Belarus) Bölgesi’nin Dış İlişkiler Direktörü ve Unilever Türkiye Sürdürülebilir İş ve İletişim Direktörü olarak atandı. Erim, Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı kapsamında ortaya koyulan vizyonun ve sürdürülebilir iş uygulamalarının, Türkiye’de Unilever öncülüğünde yaygınlaşması, farklı paydaş gruplarıyla başarılı iş birliklerinin kurulması konusunda önemli çalışmalara imza atan Erim, Unilever NAMETRUB Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü ve Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmıştır. 

Günseli Özen profil fotoğrafı

Günseli Özen

Marketing Türkiye

Lisans ve lisansüstü eğitimini İstanbul Üniversitesi’nde tamamlayan Günseli Özen, 1990 yılında Türkiye’de merkezine iş ve ekonomiyi alan yayınların yeterli olmadığını fark etmesiyle 31 yıl Rota Yayınları’nı kurdu. Türkiye’nin ilk Pazarlama ve Pazarlama İletişimleri dergisi Marketing Türkiye’yi 2002 yılında devralarak yayıncısı oldu. Özen’in Genel Yayın Yönetmeni olduğu Marketing Türkiye, yayıncılığın önemli yapıtaşlarından olan etkinlikler ve zirveler düzenlerken her ay yayınlanan araştırmaları, endeksleri ve dünyanın dört bir yanından haberleriyle iş dünyasının yazılı, görsel ve işitsel bilgi platformu olarak konumlanıyor. Marketing Türkiye’nin online ve offline mecralarında yazmaya devam eden Özen, 2020 yılından bu yana Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Kadın Girişimciler Kurulu Başkan Yardımcılığı ve 2017 yılında üstlendiği Güneydoğu Anadolu Projesi (GAP) Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) İnovasyon Danışmanlığıyla kadın girişimcilerin desteklenmesinde ve kapsayıcı iş modellerinin hem ulusal hem de uluslararası alanlarda yürürlüğe girmesi için aktif rol alıyor.

Fülay Yaşa profil fotoğrafı

Fülay Yaşa

FM İletişim

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden mezun oldu. Ardından Bilgi Üniversitesi’nde İngilizce İşletme Yüksek lisansını (MBA) tamamladı. Üniversite ikinci sınıfta stajyer muhabir olarak başladığı Hürriyet Gazetesi’nde kısa sürede, muhabir, editör ve sorumlu editör olarak görev aldı. Grup bünyesinde çeşitli dergi, gazete, gazete eklerinde farklı sorumluluklar üstlendi. Ardından TRT 2 ve CNN Türk’te içerik ve program koordinatörlüğü yaptı.  On yıllık basın kariyerinin ardından iletişimin farklı alanlarında deneyim kazanmayı hedefleyerek, içerik yönetimi ve kurumsal yayıncılık alanına geçti. Türkiye’nin ilk içerik ajansı İndeks’in kuruluşunda yer aldı. 10 yıl boyunca İndeks’te yönetim sorumlulukları üstlenerek, pek çok projeye liderlik etti. Kurumun tüm diğer faaliyetlerinin yanı sıra faaliyet raporu ve sürdürülebilirlik raporu içerik ve tasarımı alanına girişi ve büyümesinde öncü rol üstlendi. 

Kapat

Watsons Sürdürülebilirlik ve İnovasyon Zirvesi

@si.summit

Detaylar
  • 19-20 Ekim 2023
  • 09:00 - 16:30
  • Boğaziçi Üniversitesi
  • Albert Long Hall

Harita